Resultat!

Nå...Smilla...!
I måndags var vi hos veterinären då Smilla börjat haltat riktigt ordentliget, ahde även feber och slö hela hon.
Hos veterinären sa dem att hon var för tjock och var tvungen att banta, THATS IT!
 
Besserwisser som jag är när det gäller mina hundar var jag inte nöjd med det resultatet då jag KRÄVER att man röntgar(det gjorde dem inte)
Så efter att ha slängt ut pengar på en kläm kläm undersökning och onödiga piller åkte vi vidare till nästa veterinär.
 
 
Resultat: SPRICKA i benet, artros och livmoders"inflammation" MEN VAD I HELVETE!!!!
 
Hur sjuk är det inte?? Blir galen....och jag tänker inte låta detta rinna mellan fingrarna...
 
Nu blir det massa rätt träning, rehab och god kost och självklart massa piller...hon har fortfarande väldans ont min älskling<3
 
Allt kommer ta tid och vara ansträngande för oss båda, men hon är värt ALLT!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra & Monty

Hoppas du trycker upp det under den andra veterinärens näsa...

Svar: Jag ska glatt knalla dit och slänga resultatet av röntgen på hans bord...
Isola

2012-07-04 @ 09:34:17
URL: http://lordmontgomery.blogg.se/
Postat av: Katarina

Men hur är det möjligt med så olika diagnoser? Man undrar...

Hoppas det löser sig. Nannas livmoder är kollad via ultraljud och den såg finut.

Svar: Den första veterinären röntgade henne inte. Dem tyckte det var onödigt. Dem gjorde en helt förjävlig undersökning,tyvärr!
Va skönt! Så många tikar som blir riktig sjuka av just livmoders problem:/
Isola

2012-07-04 @ 15:03:34
URL: http://hunddagboken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0