Petster Tävling!

I samarbete med www.petster.eu har jag fått äran att lotta ut en Petzlife Spray; En spray för god munhygien. Detta är det bästa medlet på marknaden för både hund och katt. De har visat enorma resultat och är 100% naturligt.
 
 
 
För att tävla om denna toppenprodukt gör ni så här:
 
Dela och gilla denna sida via facebook och eran blogg(om ni har en aktiv blogg).
(Kopiera sidan via direktlänken under inlägget och publicera)
Avsluta med en kommentar här på bloggen att du har delat och är med och tävlar.
 
 
 
 
Tävlingen pågår t.o.m 28/7
Efter avslutad tävling kommer vinnaren att meddelas och vinsten skickas ut :) 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Wohooo Delat!!!

2012-07-21 @ 16:38:55
Postat av: Ewy

Nu har jag tävlat! Jag har ingen hund men jag känner en väldigt väl! ;-)

2012-07-21 @ 16:42:29
Postat av: mysan

Glöm inte att just Du är unik!! ♥

2012-07-22 @ 12:10:46
URL: http://myedenvad.blogg.se
Postat av: Rebecca

Jag vill också vara med och tävla! :)
Tror att jag gjort rätt, delat på fb och på bloggen (?)... :)

2012-07-28 @ 16:25:26
URL: http://rebeccarydhill.blogg.se
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Jag är med!

gillat och delat på min facebook (Monia Sundgren)

2012-07-28 @ 23:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0