Bad!

Idag var det alldeles för varmt för att göra någonting.
Smilla åkte ut på sjön vid 9 i morse med "mormor och morfar"  (lycklig vovve)
Yra har juh aldrig åkt båt...När skulle vi ha tränat det? nästa hund blir en sommar valp...tror mer på sommar valpar, hahaha! 
Men Yra fick ett försök ändå imorse att gå ner i båten. Det var inte roligt tyckte hon men väl nere gick hon runt och luktade och hade sig.
Har inte fått hem flytvästarna ännu så hon fick inte följa med ut på sjön. Tänk om nått skulle hända?!?!
HA FLYTVÄSTAR PÅ HUNDARNA!
 
Så efter några timmar i solen (för mig) fick jag nog och vi åkte och bada. Sällskap fick vi också av en kär vän, Kul :)
 

Kommentarer
Postat av: josefine

jag som trodde ni skulle få en vintervalp :) sommarvalpar är smidigare då man kan springa ut barfota när det behöver kissas men en vintervalp när det är mycket snö är ju bara för mysigt :) finns väl för och nackdelar med båda.

Svar: jo blir väl nån där mitt emellan :) men gud så mysigt med en sommar valp...hahah!!
Isola

2012-07-19 @ 18:41:53
URL: http://mavya.devote.se
Postat av: Carolina

Guuud vilka söta hundar!!!
Hur länga har du haft dom? Fin blogg också :)

Svar: Smilla och gizmo är 6 år gamla, och jag har haft dem sen valpar lika så yra som är ett år:) tack så mycket, vad snäll du är:)
Isola

2012-07-20 @ 16:19:48
URL: http://olsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0