Tillbaka!

Hej kära bloggläsare!
Jag vet att jag har varit sämst, en hel vecka utan er. Men det har juh varit jul så sååå saknad har jag nog inte varit ;) Har julen varit bra? fick ni vad ni önskade er?
 
Som sagt, jag firade jul hos min sambos föräldrar och där finns det ingen bra mottagning så bloggen fick bli lidande. Det räckte tydligen inte med några dagar på en öde ö utan sjukdom kom även emellan.
 
Jupp här har man legat i sjukdöden. Asså jag har mått så dåligt, helt jävla sjukt.
Snittat 39-40 graders feber, hostat ur mig lungorna, åt nog inget på ca 2 dagar tror jag. När jag vaknade om nätterna kändes det som att jag låg i badet av all SVETT!!! Huvudet har varit lika tungt som ett kylskåp. Ja men ni hör juh :) hade juh aldrig funkat att blogga :D haha
 
Är fortfarande snor sjuk men nått litet inlägg orkar jag med, men nu måste jag åla mig ut i köket och ta en ipren.
 
Puss på er <3
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Nog har vi saknat dig lite :P
Fy vad trist att vara sjuk hoppas du kryar på dig!
Själv har man också varit sjuk under jul och är det fortfarande, men för mig började jobbet i torsdags och ska strax åka och jobba idag med :( Hur länge har du semester?

2012-12-29 @ 07:07:23
URL: http://20belowzero.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0