Snart Fredag!

Som jag längtar till Fredag. Jag har semester super länge, flera veckor. Jag kommer alltså få vara med mina hjärtan.
På Fredag ska jag även fixa dom sista klapparna, pilla lite med pynt OCH får prova min spark, jupp ni hörde rätt. På Fredag öppnar jag paketet och drar ut på en tur.
Så jäkla taggad.
Jag ska hämta ut alla mina linor (om dom hunnit komma) hämta paket med hundarnas alla nya halsband och koppel, köpa lite julklappar till monstrerna där hemma.
Hämta ut massa paket och slå in, baka julgodis. Ja men ni fattar! NU ÄR JULEN SNART HÄR!
Fredag kommer bli en toppen dag, helt toppen!
 
Imorgon blir det Unghundskurs, balans träningarna har väl fungerat bra, men som sagt krävs mer för att han ska hitta sin bakdel ordentligt :D
Men det blir kul, Max älskar verkligen kursen och allra mest alla som är där :D
 
Nä nu är det inte långt kvar, snart snart är det Fredag....
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt med semester!

Själv jobbar man hela julen :( Ledig på julafton i alla fall..
Vad är det du jobbar med?

2012-12-19 @ 09:11:01
URL: http://20belowzero.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0