Rödluvan och vargen!

Nu till jul blir det en till fotografering, var juh faktiskt jätte länge sen sist. Det är så roligt och denna gång får juh YRA pryda bilderna med mig. Gud så snyggt det kommer bli :)

Det kommer alltså bli Rödluvan och Vargen fotograferingen in i dom djupa skogarna. Jag kommer väl antagligen frysa ihjäl i en liten mini kjol men va gör man inte ;) Kommer bli väldigt roligt och hoppas jag kommer kunna visa er någon av bilderna snart iallafall.

Jag längtar jätte mycket, förra gången var det en pinuppa fotografering som blev kanon snygg men visst är det nått alldeles extra att få ta underbara bilder med sitt hjärta. Sen passar juh hon som en ond varg...eller ? ;)

 


Kommentarer
Postat av: pshundar

Skoj, roligt tema! (:

2012-12-19 @ 17:25:21
URL: http://pshundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0