Lunch!

Idag blev det en snabbis hem och ut med hundarna, det snöade lite lätt och är lite kallare idag så hoppas att det kommer mycke mer snö nu. Det börjar försvinna lite smått :(

 

Yra var lika glad som vanligt att springa runt i skogen, Smilla var väl mer -jag har gjort mitt kan vi gå hem så jag kan lägga mig under täcket? Haha
Så jäkla tråkig hon är :D när alla behov är tillfredsställda ja då pyser hon på fem röda!
Men klart, visst är den höga snön lite jobbigt för henne men hon kämpar på bra.

 

Hundarna åt lunch i lugn och ro medan jag stressade runt med en vattenskål där,en macka i ena handen, plocka undan saker, sätta på en ny film till hundarna (jupp tv:n är på bara för dom) irrade runt och tappade nog bort nyckeln tio ggr innan jag kom i väg....stress.

Yra och Smilla

Yra smyger på Smilla :D

Trött tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0