I Mitt hjärta, Gizmo <3!

Ibland när jag saknar Gizmo extra mycket kollar jag alltid runt på massa bilder på småhundar. Kan fortfarande inte kolla på alla kort på honom.. usch! Smärtan går inte alls att beskriva, känns lite som att jag fortfarande inte fattat att han faktiskt inte finns kvar längre. Känns mer som att han bara är borta och snart kommer hem.
 
Mer än tre månader har gått och fast jag vet att det var det bästa för honom har jag jätte ångest att jag gjorde det "valet".
Om någon dag 23/12 skulle Prinsen fylla år. Precis som varje födelsedag skulle han få pannkastårta med ljus, ha sin finaste fluga och paket. Självklart fick han alltid katt leksaker eftersom det var det han gillade mest :)
Jag Saknar han så mycket, känns som mitt hjärta aldrig kommer bli helt.
 
Längtan efter honom är brutal, min lilla Prins, Sötnosen. Vi hade något speciellt och jag tror inte många fattar hur man kan älska något sådant litet monster, haha. Det är väl precis därför jag fattas honom så mycket. Ingen kunde älska honom som just jag.
 
Jag är inte hel utan dig <3

Kommentarer
Postat av: emelie

<3

2012-12-21 @ 00:02:51
URL: http://www.prickig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0