Ett nytt år!

Snart är det nya året här. Nya utmaningar och upplevelser.
Jag hoppas att det nya året blir precis som det förra. Jag hoppas att Yra blir mer stabil, växer upp i huvudet lite. Att alla hennes tester är oki och att vi kan räkna med den första kullen :D
 
Jag hoppas Smilla får vara frisk och pigg hela året, njuta av varje dag.
Max ser jag mycket i, han kommer växa flera flera kilon och hans huvud kommer bli ännu större, haha.
Flera kurser är inbokade och hundarna ska även ställas ut.
 
Hur året har varit?
Sorg, saknad, lycka, jobbigt, fridfullt, kaos och helt underbart.
Bästa julen på länge och den mysigaste sommaren. 
Vakna nätter, sökande efter hund på rymmen, valpuppfostran, mega mycket mys och en enad flock.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0