CF´s Hundkontakt!

Jag vet att jag fick frågan förut vart jag går alla mina kurser och vart jag gjort min utbildning någonstans så jag tänkte ta det i ett inlägg.
 
Vi har juh fått äran i våran lilla stad att ha världens bästa hundinstruktör/psykolog Camilla.
Jag gick min första kurs hos Camilla med Smilla och gått hos henne med alla mina hundar även Gizmo har haft kurser med henne. Den första pekingesen som gick viltspårskurs, haha.
 
På den tiden hade vi kurser i en gruskrop, alltid ute oavsätt väder :D Men idag har hennes företag vuxigt enormt, så lyxen med en egen inomhuslokal är numera en självklarhet för oss som går kurs. LYX! Camilla har flera anställda, ett stort utbud med kurser och utbildningar och håller nu även på att skriva en alldeles egen bok.
 
Camilla är inte bara en extremt bra lärare utan en underbar människa, hon är det första personen jag kontaktar i alla lägen. Det behöver inte bara vara i krissituationer (det har varit en del) utan även när en av mina hjärtan gjort något bra :D
 
Det hon har lärt mig och det hon har fått mig att bli som hundmänniska kommer jag vara henne evigt tacksam för<3
 
 
 
 
"CFs Hundkontakt är ett företag som håller i problemhundsutredningar och hundkurser för dig som söker efter ett personligare bemötande. Målet med kurserna är att ge er en större inblick i hundens beteende och även hur du ska förhålla dig till din hund"
 
Så klicka in på henens sida www.cfshundkontakt.se och kolla läget, läs mer om utbudet på kurser, ni kanske hittar någon utbildning ni är sugen på eller bara klicka runt och kolla alla fina bilder som hemsidan bjuder på.
Eller varför inte spana in hennes alldeles egna blogg http://blogg.cfshundkontakt.se/ 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack så mycket Emeli för dom fina orden <3 Tack för att du är den du är och för att du väljer att gå kurser & utbildningar hos oss <3

2012-12-20 @ 11:40:37
Postat av: Emelie

Hej! Kan inte du ta o berätta vad du tkr om klicker träning, är det en bra metod att använda vid träning?

2012-12-20 @ 12:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0