Tre hundar och ingen dammsugare!

Nåväl...nu har jag gjort alla MÅSTEN denna söndag.
Att städa efter tre hundar är inge problem då jag är lite städgalen av mig. Jag gillar att ha snyggt bara;) Min älskade sambo skulle väl säga att jag är lite väääl noggrann;)
Men att städa efter tre monster när dammsugaren givit upp och man måste köra för hand... jaa då är det inte riktigt lika roligt.
Yra fäller en del nu också så om jag inte städar varannan dag yr det hår när man går på golvet. och det gillas INTE!!
Såhär ser det ut när jag gått en runda(då städade jag i förrgår också). Oki det är juh inte hundarnas fel att jag råkade glömma vattna blomman så allt rammla av:)
En halv roller och håret kan nog fylla 16 fågelbon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0