Hej Jag Heter....!

Idag har vi spenderat Yras dag på stan. Vilket var TOPPEN!
Jag är nog en av dem få ungdomar här ute som faktiskt inte alls uppskattar sommargästerna (sorry) men va faaan. Det tar en timme att handla ETT mjölkpaket, dem kör överallt och förståndet lämnaden dem visst någon annan stans. Jag är väl min kära pappa upp idagen ;)
Vi har aldrig haft problemet med OOOOJ vilken gullig hund får dem hälsa-problemet med Smilla(mördarhunden) men med Yra asså seriöst, det går inte att gå för alla ska hälsa och gulligulla, är det en sån där draghund? har inte dem blåa ögon osv osv osv.
Tro inte fel jag uppskattar verkligen att folk tycker Yra är super fin ocg blir jätte glad av alla fina kommentarer.
Men att träffa och hälsa på alla hundar är inget för Yra (hon är väldigt känslig nu och utsätta henne för det är inget jag gör) men folk har verkligen ingen respekt för det, dem smyger lixom upp bakifrån och kommer från alla möjliga håll.
Så nej tack, jag älskar alla hundar och blir alltid glad över fina ord men jag låter helt enkelt inte mina hundar hälsa på andra.
Men det blev iallafall en super bra träning för henne, mycket folk,bilar,hundar,ljud och rörelse. Sommaren är nära...

Kommentarer
Postat av: P.S Hundar

Känner igen problemet att ALLA ska hälsa på Qilaq.. Ingen blir ju gladare än han, men ändå inte alltid kul, långt ifrån, speciellt när folk inte frågar först!

Har frågat förut tror vi, men du har en Pekingese? Vart köpte du honom/henne? Så sjukt lik min farmors Peking, aldrig sett den teckningen förut...

2012-04-28 @ 20:52:20
URL: http://pshundar.se
Postat av: pshundar

Är det något som säger att vi inte ska ha kvar Qilaq?

2012-04-30 @ 23:53:16
URL: http://pshundar.se
Postat av: isola

neej, då måste jag ha missuppfattat alla kommentarer hos er:) Det var nått på råddjursfilmen...typ...ja han är så stilig synd att vi inte kan ha kvar honom...nått sånt:)

2012-05-01 @ 08:39:00
URL: http://isolashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0